Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Buczu

ul. Okulicka 6

Bucze

tel/fax (14) 6868860

 

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 18 kwietnia 2024

Jesteś tutaj: Start

Ostatnie aktualizacje

zapytanie ofertowe nr 2/2023

2023-11-29

 

                                                Bucze, dnia 29.11.2023r.

Publiczna Szkoła Podstawowa                                                                                         
im. ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

tel. + 48 14 68 68 860

szkola.bucze@brzesko.pl

http://www.pspbucze.szkolnastrona.pl/

 

Zapytanie ofertowe

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2024

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

NIP: 869-17-26-139, REGON: 001204680

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019. 2019).

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków przez stołówkę szkolną
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do zapytania ofertowego nr 1- 7

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

                Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 stycznia 2024 roku do 31 sierpnia 2024 roku

 

V. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Sposób przygotowania ofert:
  • oferta ma być sporządzona na piśmie w języku polskim oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
  • ofertę należy sporządzić według druków stanowiącego załącznik nr 1 - 7 do niniejszego zapytania ofertowego
  • ewentualne poprawki w ofercie muszą być potwierdzone parafką osoby podpisującej tą ofertę lub przez osobę upoważnioną.
  1. Oferta złożona w toku postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta lub, gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  2. Wykonawca może złożyć  wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
  3. Nie dopuszcza się realizacji częściowej  zamówienia – oferta ma obejmować całość zamówienia.

 

 VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę cenową można składać: drogą elektroniczną, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, bądź dostarczyć osobiście na adresy:

e-mail – szkola.bucze@brzesko.pl

adres:  Bucze, ul. Okulicka 6, 32-800 Brzesko                                                                                                                      

  1. Ofertę przesłaną w formie elektronicznej – na w/w adres mailowy należy załączyć zeskanowaną podpisaną ofertę, a w tytule wiadomości należy napisać: „Oferta na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.
    1. Ofertę należy złożyć do dnia   15.12.2023. do godz. 13:00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:  „Oferta  na dostawę  artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.
    2. Informacja o wyborze  najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona   w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu oraz na stronie internetowej pod adresem http://www.pspbucze.szkolnastrona.pl/.
    3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

VII.  KRYTERIA OCENY OFERTY

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
    1. Cena (wartość oferty brutto)- waga 100%         
    2. Zamawiający uznaje ofertę za spełniającą wymagania i przyjmuje ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

-         oferta spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, jest zgodna co do treści 
z wymaganiami Zamawiającego

-         oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.

 

 VIII. OBLICZENIE CENY OFERTY

  1. Cena winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia – brutto i netto.

 

IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY

Projekt umowy stanowi załącznik nr 8.

 

X. .OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU

  1. Do kontaktu uprawniony jest: Aleksandra Świątkowska, Oliwia Żurek - intendent pod numerem telefonu 14 68 68 860 oraz adresem email: szkola.bucze@brzesko.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI               

Druk formularza ofertowego.

Projekt umowy.

Czytaj więcej o: zapytanie ofertowe nr 2/2023

zapytanie ofertowe nr 1/2023

2023-08-04

 

                                                Bucze, dnia 04.08.2022r.

 

 

 

Publiczna Szkoła Podstawowa                                                                                    
im. Ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

tel. + 48 14 68 68 860

fax + 48 14 68 68 860

szkola.bucze@brzesko.pl

http://www.pspbucze.szkolnastrona.pl/

 

Zapytanie ofertowe

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej od września do grudnia 2023r.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

NIP: 869-17-26-139, REGON: 001204680

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019. 2019).

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków przez stołówkę szkolną
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do zapytania ofertowego nr 1- 7

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

               Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 września 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku

 

V. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Sposób przygotowania ofert:
  • oferta ma być sporządzona na piśmie w języku polskim oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy
  • ofertę należy sporządzić według druków stanowiącego załącznik nr 1 - 7 do niniejszego zapytania ofertowego
  • ewentualne poprawki w ofercie muszą być potwierdzone parafką osoby podpisującej tą ofertę lub przez osobę upoważnioną.
  1. Oferta złożona w toku postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta lub, gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  2. Wykonawca może złożyć  wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
  3. Nie dopuszcza się realizacji częściowej  zamówienia – oferta ma obejmować całość zamówienia.

 

 VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę cenową można składać: drogą elektroniczną, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, bądź dostarczyć osobiście   na adresy:

e-mail – szkola.bucze@brzesko.pl,  

adres:  Bucze, ul. Okulicka 6, 32-800 Brzesko                                                                                                                       

  1. Ofertę przesłaną w formie elektronicznej – na w/w adres mailowy należy załączyć zeskanowaną podpisaną ofertę, a w tytule wiadomości należy napisać: „Oferta na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.
    1. Ofertę należy złożyć do dnia   15.08.2022r. do godz. 23:59 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:  „Oferta  na dostawę  artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.
    2. Informacja o wyborze  najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona   w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu oraz na stronie internetowej pod adresem http://www.pspbucze.szkolnastrona.pl/.
    3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

VII.  KRYTERIA OCENY OFERTY

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
    1. Cena (wartość oferty brutto)- waga 100%         
    2. Zamawiający uznaje ofertę za spełniającą wymagania i przyjmuje ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

-        oferta spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, jest zgodna co do treści  z wymaganiami Zamawiającego

-        oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.

 

 VIII. OBLICZENIE CENY OFERTY

  1. Cena winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia – brutto i netto.

 

IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY

Projekt umowy stanowi załącznik nr 8.

 

X. .OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU

  1. Do kontaktu uprawniony jest: Aleksandra Świątkowska - intendent pod numerem telefonu 14 68 68 860 oraz adresem email: szkola.bucze@brzesko.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI               

Druk formularza ofertowego.

Projekt umowy. 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

  1. Oświadczam, że uzyskałem konieczne informacje do przygotowania oferty.
  2. Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zawartymi w zapytaniu ofertowym i nie wnoszę do nich zastrzeżeń.
  3. Zobowiązuję się, w przypadku przyjęcia mojej oferty, do zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
    1. Zobowiązuję się do wykonywania zamówienia w terminie określonym  w  zapytaniu ofertowym zgodnie z warunkami wynikającymi z umowy.

 

.................................................................................................................

(podpis)

Czytaj więcej o: zapytanie ofertowe nr 1/2023

Zapytanie ofertowe - Aktywna Tablica SPE

2022-10-26

Publiczna Szkoła Podstawowa                                                                                                          Bucze, 26.10.2022
im. Ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

tel. + 48 14 68 68 860

fax + 48 14 68 68 860

szkola.bucze@brzesko.pl

http://www.pspbucze.szkolnastrona.pl/

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2022

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Ks. J. Twardowskiego

Bucze, ul. Okulicka 6

32-800 Brzesko

NIP: 869-17-26-139, REGON: 001204680,

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest zestaw pomocy dydaktycznych w ramach programu „Aktywna Tablica – SPE”

Czytaj więcej o: Zapytanie ofertowe - Aktywna Tablica SPE

Wyniki zapytania ofertowego

2022-05-14

Na zapytanie ofertowe odpowiedziało 3 oferentów. Wszystkie oferty posiadały wymaganą specyfikację techniczną, 2 z 3 zostały dostarczone na właścimy formularzu, wszystkie wpłynęły w terminie.

W dniu 13.05.2022r. dokonano analizy cen wskazanych w ofertach i najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Gastro Bravo Jacek Zych na kwotę 4581,87 zł.

Pozostali oferenci:

Techgast - 4588,07 zł

mmgastro - 5 875,21 zł

Wyniki zostały zamieszone w dniu dzisiejszym z powodu awarii sieci internetowej w szkole.

Dziękujęmy za udział w zapytaniu.

Czytaj więcej o: Wyniki zapytania ofertowego